Wat moet ik nou?! - Reisverslag uit Iraklion, Griekenland van Theseus Held - WaarBenJij.nu Wat moet ik nou?! - Reisverslag uit Iraklion, Griekenland van Theseus Held - WaarBenJij.nu

Wat moet ik nou?!

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

11 September 2013 | Griekenland, Iraklion

Dag dagboek,

Ik heb hier al een tijdje niet in geschreven en dat heeft reden. Ik kon het gewoon niet. Het is moeilijk om over te schrijven maar het moet. Zoiets kan ik niet laten zitten daar is het te belangrijk voor. Hier komt het.

Ik werd vroeg wakker en ging weg. Ik wilde niet lang wegblijven maar ik moest gewoon snel even wat doen. Toen ik terug kwam hoorde ik Dionysos nog roepen. Hij heeft Ariadne meegenomen. De liefde van mijn leven, ik ben haar kwijt. Het is mijn vrouw, naja, het was mijn vrouw. Ik doe er heel nonchalant over tegen de rest . Niemand mag weten dat ik verdrietig ben om Ariadne want ik ben Theseus en niemand is zo sterk als ik. Tenminste dat moet ik uitstralen. Al weet ik diep van binnen dat dat niet waar is. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik moet sterk zijn maar het lukt gewoon niet.

Tot de volgende keer dagboek (als er nog een volgende keer komt),

Theseus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Iraklion

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 September 2013

Ik moet me vermannen

11 September 2013

Wat moet ik nou?!

04 September 2013

Op de boot naar Athene

03 September 2013

Kreta

27 Augustus 2013

Zee, zee en nog eens zee
Theseus

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 1918

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: