Zee, zee en nog eens zee - Reisverslag uit Iraklion, Griekenland van Theseus Held - WaarBenJij.nu Zee, zee en nog eens zee - Reisverslag uit Iraklion, Griekenland van Theseus Held - WaarBenJij.nu

Zee, zee en nog eens zee

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

27 Augustus 2013 | Griekenland, Iraklion

Dag dagboek,

Ik vaar nu midden op zee, en ik zie niets anders dan zee.
Ik heb mij zelden zo erg verveeld. Want wat is dit saai. Alles lijkt hier wel blauw, de lucht en de zee zijn beide blauw, eigenlijk vind ik blauw niet zo lelijk, maar dit begint mij nu wel te vervelen.
Nu ik er over denk heb ik niet zo veel om over te schrijven, omdat er niets gebeurd, en omdat er niets te zien is. Alhoewel een paar van de jongens, die het labyrint in moeten, zijn erg ziek. Waarschijnlijk zijn de jongens zeeziek.
Gelukkig heb ik geen last van zeeziekte, en hopelijk krijg ik het ook niet.
Het schijnt namelijk heel erg vervelend te zijn. Meer dan dat gebeurt er niet hier op dit schip. dus ik denk dat ik nu maar stop met schrijven.